2010/08/29

my birthday celebration

a belated post. and a nice picture do opening for this post
went to the curve with bf king last friday
both of us didn't hang out for shopping long time ago
so we decided go the curve
in the fitting room
finally he bought a black t that i choosen


----------------------------------------------------

那天我只是在想我们真的很久没逛
所以我们才出来走走 晚餐过后我们去了KONG家
去到的时候timming真的很不美 他在冲凉
当然很自然的走进他家 打算在他房间等他
怎知当我一开门 一片黑暗
前面有个蛋糕放在椅子上
当初我以为他要帮他女朋友庆祝生日
怎知我后面有人开始唱生日歌 他就是我的KING

king gave me a big surprise !
 
  
 
刚刚怪不得有人说很怕唱生日歌
我还以为他在说我生日的时候!
虽然你的提早帮我庆祝生日
不过真的非常早 我生日在913
你在827就帮我搞定了 不管了
thanks you my boy ! king and kong

mich 想不想试试?
king亲手做那蛋糕的哦!

我以酒敬茶 谢了!

没有评论:

发表评论